Green Computers

  • Green CRM

    Soluţii CRM complete şi personalizate

    Green Computers oferă sisteme CRM (Customer Relationship Management) adaptate nevoilor şi strategiei companiei dumneavoastră.

  • Green CRM Online Soluţie CRM uşor accesibilă

    Orice companie poate beneficia de un CRM performant şi eficient fără a realiza o investiţie iniţială costisitoare.

  • CallCenter

    Servicii CallCenter cu CRM integrat

    Green Computers este în măsură să ofere un CallCenter dotat în întregime şi cu personal instruit.

  • Expertiza GreenComputers Experienţă şi profesionalism

    În ultimii 6 ani, am finalizat implementarea sistemelor CRM personalizate pentru companii majore de pe piaţa românească.

Funcţionalităţile Green CRM

Green CRM Custom este personalizabil, configurabil şi pune la dipozitia companiilor unelte pentru managementul departamentelor şi ale relaţiilor acestora cu clienţii. Funcţionalităţile oferite sunt următoarele:

• Managementul clienţilor actuali şi potenţiali (persoane fizice sau companii):

Aplicaţia face posibil managementul clienţilor punând la dispoziţie istorice pe modificări, filtre liste, activităţi, telefoane date sau primite, sarcini atribuite, evenimente, tichete, note, documente, e-mail-uri şi sms-uri.

• Managementul apelurilor inbound şi outbound prin tichete, sarcini şi evenimente:

Green CRM permite urmărirea şi gestionarea activităţilor sau evenimentelor pentru mai mulţi operatori, urmărirea apelurilor telefoanice şi a sarcinilor, vizualizarea sarcinilor sau a evenimentelor pentru fiecare client sau client potenţial şi include un calendar pentru filtrarea acestora în funcţie de dată şi oră.

• Managementul chestionarelor şi a script-urilor telefonice:

Aplicaţia permite configurarea de chestionare şi gestionarea răspunsurilor oferite de clienţi sau clienţi potenţiali în urma completării lor. De asemenea, Green CRM vine în sprijinul operatorilor CRM cu o suită de funcţionalităţi legate de script-urile telefonice pentru abordarea clienţilor: managementul scripturilor în stil arborescent, afişarea întrebărilor următoare în timpul apelului telefonic în funcţie de răspunsurile anterioare şi, nu în ultimul rând, raportarea sau urmărirea unei convorbiri telefonice în funcţie de răspunsurile clientului.

• Modul de regăsire eficientă a informaţiilor

Sistemul CRM pune la dispoziţie un modul de căutare şi un meniu rapid. Se poate căuta orice informaţie folosind căutarea avansată după atributele unei entităţi. Meniul rapid oferă link-uri spre paginile de adăugare a noilor entităţi. Aceste link-uri sunt vizibile diferit pentru fiecare operator în funcţie de rolul sau şi drepturile sale administrative.

• Modul de programare automata a activitatilor

Green CRM permite configurarea unui utilizator virtual automat astfel încât este posibilă trimiterea de e-mail-uri sau SMS-uri în masă, generarea de sarcini în masă, setarea de notificări / alerte pentru anumite evenimente ca de exemplu: trimiterea unui email persoanelor de sex feminin în 8 Martie, trimiterea unui SMS clienţilor de ziua lor, generarea automată de sarcini pentru clienţi îndeplinind anumite criterii, etc.

• Modul de raportare:

Green CRM dispune de o suita generoasa de rapoarte care propun:

  • • urmărirea starii persoanelor juridice sau fizice,
  • • urmărirea situaţiei unor campanii de marketing, vânzări, support sau fidelizare,
  • • privire detaliată sau de ansamblu asupra eforturilor utilizatorilor CRM în legătură cu campaniile desfăşurate,
  • • vizualizarea rezultatelor chestionarelor sau ale convorbirilor telefonice urmărind script-uri...

• Sistem de collection (plăţi):

Procesul de facturare, urmărirea plăţilor şi feedback-ul clienţilor sunt implementate în sistemul Green CRM prin intermediul listelor şi prin generarea de e-mail-uri şi sms-uri în masă, precum şi de poştă şi sarcini.

Funcţionalităţile CRM Travel

CRM Travel a fost creat de Green Computers pentru a satisface cerinţele agenţiilor de turism revanzatoare. Aşadar, pe lângă funcţionalităţile de bază descrise mai sus, CRM Travel permite:

  • gestionarea clienţilor, turiştilor şi furnizorilor
  • gestionarea cererilor de oferte prin sarcini, tichete şi evenimente
  • gestionarea comenzilor / rezervărilor
  • gestionarea facturilor, plăţilor şi încasărilor
  • generarea de rapoarte specifice şi precise

Dacă doriţi să primiţi o prezentare completă a aplicaţiei CRM Travel precum şi o ofertă de preţ, va rugăm să sunaţi la 0364 803 905 sau trimiteţi un e-mail la dani.abrudan@greencomputers.ro.

Serviciile GreenComputers

Echipa GreenComputers ajută la menţinerea aplicaţiei Green CRM în standarde bune şi oferă suport:

  • • Dezvoltarea noilor cerinţe ale companiei
  • • Modificarea cerinţelor deja implementate
  • • Mentenanţa pe bază de date
  • • Suport pentru orice incident
  • • Urmărirea bug-urilor şi soluţionarea lor (unde e cazul)

Pentru mai multe detalii despre Green CRM sau pentru o ofertă de preţ, vă rugăm să ne contactati.

CRM | Avantaje CRM | Detalii tehnice CRM | Parteneri CRM

Green CRM by Green Computers ©2011 --- Basic CRM | Asigurari CRM | Travel CRM
Str. Donath, nr.138, Cluj-Napoca, Cluj, Romania
Tel: +40 364 803 900 | Fax: +40 364 803 910
office@greencomputers.ro | software@greencomputers.ro | sales@greencomputers.ro